sims-sims-sims-julkalendern2013

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Johanna Anonym - 1 december 2013 19:48

Idag får ni lite nedladdningstips som jag hoppas att ni gillar♥ 

Jag har även ett tema på dagens nedladdningstips, temat är... Kändisar;) Så hoppas ni gillar det:)

 

1. Den första kändisen som du kan ladda ner är bloggaren Kenza Zouíen som även har fått designa en egen jacka som nu säljs i butik. Om du kanske tycker att hon verkar rolig att ha i ditt spel kan du klicka här

 

2. Den andra kändisen idag blir sångerskan Miley Cyrus. Själv tycker jag det skulle vara jätte kul att ha henne i mitt spel och om du tycker som mig och vill ladda ner henne kan du klicka här

3. Nu kommer nog någon som många belibers vill ladda ner. Det är nämligen sångaren Justin Bieber som blir den tredje kändisen som du kan ladda ner och om du vill ladda ner honom till ditt spel klickar du här

   

3. Den fjärde kändisen blir Snövit:) Vet inte om alla kallar henne för "kändis" dirket men är ju väldigt många som vet vem hon är så tog med henne som en kändis och om du vill ladda ner henne kan du klicka här

 

4. Den fjärde och sista kändisen blir idag skådespelaren Zac Efron. Om du kanske vill ladda ner denna killen som varit med i t.ex High school musical så kan du klicka här

 


Hoppas ni tyckte om lucka 1. Imorgon kommer nästa:)                                                       '

 

(denna kalendern kommer från simsbloggen sims-sims-sims.bloggplatsen.se)


Presentation

Julkalendern 2013.
Av: sims-sims-sims.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards