sims-sims-sims-julkalendern2013

Direktlänk till inlägg 10 december 2013

Lucka 9

Av Johanna Anonym - 10 december 2013 14:50

Hej allihopa♥


Nu kommer lucka 9, hoppas ni gillar den:)

I denna luckan kommer ni få läsa lite intervjuver som jag själv har intervjuvat, hoppas ni gillar dem:)


Mina svar på frågorna:

1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket? Har 1,2,3:an och en massa expantioner:)Fast dem är inte bara mina
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims?Tror det är att bygga hus eller bara spela.
3. Längtar du efter att fyran ska komma?Sådär faktiskt, tycker det ska bli kul att det kommer en fyra men då kommer det ju inte komma någa fler sims 3 expantioner vilket jag tycker är synd.
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar?Beror på, vet liksom vilka kläder som finns och vart dem finns så om jag vet hur jag ska ha gubben så går det på typ en halvtimma annars kan jag nog sitta en timma till.
5. Varför köpte du sims från första början?Mina kusiner hade det och när vi var i stockholm såg jag och min lillasyster det så då köpte vi det:)

 

Intervjuv 1:

1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket? The sims 3 + massor med expansioner
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims?Spela, levla upp mina simmars färdigheter.
3. Längtar du efter att fyran ska komma? JAAAAA
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar? inte mycket
5. Varför köpte du sims från första början? tyckte det verkade intressant



Intervjuv 2:

1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket?
Har ganska många. Både sims 2 & 3. Favorit spel på sims 3 är nog övernaturligt eller leva livet.
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims? Gillar att spela ''clean'' alltså utan några fuskkoder. Roligt att bygga hus o själva spela.
3. Längtar du efter att fyran ska komma? Ohjaaa
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar? Haha flera timmar.
5. Varför köpte du sims från första början? För att det var så populärt och ville testa. Fick mitt sims 2 i typ 5an, hade önskat det jätte länge. Det är ju typ beroende framkallande haha.

 

Intervjuv 3:

1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket? 
Svar: Jag har sims tre + 3 expansions paket (Kvällsnöjen,Husdjur och Katy Perry sötsaker,som egentligen är ett prylpaket).

2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims?
Svar:Att man kan kunna vara sig själv inne i spelet,man kan liksom spegla sig själv i gubbarna man gör! Så jag gillar mest att göra gubbar och att vara ute och hitta på saker med de!

3. Längtar du efter att fyran ska komma?
Svar:Oh ja!

4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar?
Svar: Jag tycker inte att det är så mycket att fundera över när man gör en gubbe,så om jag inte har någon idé på hur den ska se ut då så går jag över till en familj jag redan gjort.Då lägger jag inte ner någon tid,jag tycker det är tråkigt att skapa utan att ha en tanke eller en idé.

5. Varför köpte du sims från första början?
Jag provade sims första gången hos en kompis,sedan laddade jag ner det på min dator.
Men efter några månader gick min dator sönder,och när den var lagad fanns ingenting kvar,så då började jag fundera på att köpa det istället för att bryta mot reglerna och ladda ner!

 

Intervjuv 4: 

1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket? Alla. 
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims? Bygga hus och skapa gubbarna. c:
3. Längtar du efter att fyran ska komma? Nja, de tar bara bort vissa bra funktioner, i tvåan hade de funktioner som jag skulle vilja ha med i trean. Fast visst, lite längtar man väl. :) 
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar? ca 2-3 timmar beroende på vad för familj jag ska göra. 
5. Varför köpte du sims från första början? Jag har spelat sims sedan ettan kom ut, och såklart ville jag prova tvåan som var mycket intressant, så då blev det att man följde spåret.

 

Intervjuv 5:

1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket?Sims 3 Pets/orginal
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims?Färdigheterna och att bygga/inreda ett hus:)
3. Längtar du efter att fyran ska komma?nja,kommer troligen inte köpa det simset men men:)
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar?olika typ
5. Varför köpte du sims från första början?för jag tyckte det lät intressant;)
 
Intervjuv 6:
1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket? Har alla sims ett och två, har sims tre och några expansioner till det. 
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims? skapa familjer. 
3. Längtar du efter att fyran ska komma? Ne, tänker inte köpa det då jag nyss köpte sims 3. 
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar? Brukar gå någon timma på att göra en familj på två personer.
5. Varför köpte du sims från första början? Min syster köpte första sims som kom ut då det kom ut så det var inte jag som köpte det.
 
Intervjuv 7:
1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket? - sims 3 + typ alla expansioner
2. Va tycker du mest om att göra när du spelar sims? - göra själva gubbarna och spela:P
3. Längtar du efter att fyran ska komma? - jaaaaa:D
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar? kanske 10-40 min
5. Varför köpte du sims från första början? - min syrra spelade det och lärde mig massa saker och nu älskar jag det:D
 
Intervjuv 8:
1. Har du något sims-spel hemma, isf vilka/vilket?
Har några från sims 1, och i stort sett alla sims 2 och 3 med expansionspack och prylpack.
2. Vad tycker du mest om att göra när du spelar sims?
Brukar försöka göra alla simmar så fina som möjligt. Spelar ofta med fusk också.
3. Längtar du efter att fyran ska komma?
Ganska. Det känns som att det går lite fort bara. När man äntligen har skaffat alla expansiospack osv. så kommer det ett helt nytt spel.
4. Hur mycket tid lägger du ner på dina gubbar?
75% av speltiden. :)
5. Varför köpte du sims från första början?
Det var min bror som hade sims 2 till att börja med, och jag brukade spela det på hans dator ibland. Sedan installerade vi det på min dator.

 


 

//Nästa lucka kommer senare eftersom att denna luckan bev lite sen:)
(denna kalendern kommer från simsbloggen sims-sims-sims.bloggplatsen.se)  
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Anonym - 23 december 2013 14:45

Hejsan allihopa♥   Nu är det dags för lucka nummer 23. Idag kommer jag visa med bilder samtidigt som jag skriver hur sin sim slutar åldras och hur man ställer in hur länge simmen ska leva i varje ålder (småbarn,barn,tonåring m.m.)   ...

Av Johanna Anonym - 22 december 2013 23:15


Hej igen♥   I denna luckan så kommer jag faktiskt göra lite "reklam" eller vad man säger.  Tänkte iallafall tipsa lite om mitt eget konto på http://www.thesims3.com/ där jag lägger upp bilder när jag spelar, och nya simmar, hus, familjer...

Av Johanna Anonym - 22 december 2013 22:00

Hej allihopa♥   Gårdagens lucka blev lite försenad så nu kommer den, och idag tänkte jag faktiskt tipsa om 3 st nedladdningar som man kan ladda ner till sitt sims-spel. Eftersom att det bara är 3 dagar kvar till julafton (om man räknar f...

Av Johanna Anonym - 21 december 2013 00:00

Hej allihopa♥   Nu kommer lucka nummer 20:)  Idag kommer ni att få se lite egna bilder jag tagit när det är vinter,vår,sommar och höst.             //Hoppas ni gillade den:)Nästa kommer imorgon, eller senare på dagen kanske ...

Av Johanna Anonym - 19 december 2013 22:15

Hej allihopa:)   Nu är det ju faktsiskt bara 5 dagar kvar till julafton så tänkte att jag kunde ge er lite julklappstips i form av sims-bilder.    (alla bilder kommer från google.se)   Pool: Sims-spel:    Kläder:   Leksaker:   ...

Presentation

Julkalendern 2013.
Av: sims-sims-sims.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards