sims-sims-sims-julkalendern2013

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Lucka 14

Av Johanna Anonym - 14 december 2013 17:00

Hej allihopa:)

 

I dagens överraskning kommer ni faktiskt få en liten rolig grej;p

Det är nämligen så att jag har gjort 10 st sims-barn från sims 3 eftersom att det faktiskt bara är 10 dagar kvar till julafton!

 

Nu till det roliga med luckan... Ni ska om ni vill, skriva i kommentarerna vilka ni tycker passar bäst ihop med varandra. T.ex K1-T3. K=Kille, T=Tjej.

Men ni får lite hjälp av mig först.

 

1. Dem snobbiga/smarta.

2. Dem som äter hela tiden.

3. Emo'sen.

4. Dem som vill bli tjej/kille.

5. Dem normala.

   

 


//Hoppas ni tycket om denna luckan,själv skulle jag nog gilla den;p

(denna kalendern kommer från simsbloggen sims-sims-sims.bloggplatsen.se) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Anonym - 23 december 2013 14:45

Hejsan allihopa♥   Nu är det dags för lucka nummer 23. Idag kommer jag visa med bilder samtidigt som jag skriver hur sin sim slutar åldras och hur man ställer in hur länge simmen ska leva i varje ålder (småbarn,barn,tonåring m.m.)   ...

Av Johanna Anonym - 22 december 2013 23:15


Hej igen♥   I denna luckan så kommer jag faktiskt göra lite "reklam" eller vad man säger.  Tänkte iallafall tipsa lite om mitt eget konto på http://www.thesims3.com/ där jag lägger upp bilder när jag spelar, och nya simmar, hus, familjer...

Av Johanna Anonym - 22 december 2013 22:00

Hej allihopa♥   Gårdagens lucka blev lite försenad så nu kommer den, och idag tänkte jag faktiskt tipsa om 3 st nedladdningar som man kan ladda ner till sitt sims-spel. Eftersom att det bara är 3 dagar kvar till julafton (om man räknar f...

Av Johanna Anonym - 21 december 2013 00:00

Hej allihopa♥   Nu kommer lucka nummer 20:)  Idag kommer ni att få se lite egna bilder jag tagit när det är vinter,vår,sommar och höst.             //Hoppas ni gillade den:)Nästa kommer imorgon, eller senare på dagen kanske ...

Av Johanna Anonym - 19 december 2013 22:15

Hej allihopa:)   Nu är det ju faktsiskt bara 5 dagar kvar till julafton så tänkte att jag kunde ge er lite julklappstips i form av sims-bilder.    (alla bilder kommer från google.se)   Pool: Sims-spel:    Kläder:   Leksaker:   ...

Presentation

Julkalendern 2013.
Av: sims-sims-sims.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards